ליטיגציה מסחרית

כחלק מההכרה של משרדנו בהשפעה המשמעותית שיש לליטיגציה על יכולת החברה שלכם להשיג את היעדים העסקיים שלה, משרדנו המציע שירות ליטיגציה מסחרית, במסגרתם אנו מסייעים להעריך את דרכי הפעולה העומדות בפניכם, להבין את עלויות הכרוכות ולהחליט על דרך פעולה התואמת את מטרותיכם. למשרדנו יש את יכולת השיפוט, הניסיון והכישורים שבאמצעותם אנו מנתבים את לקוחותינו בהצלחה בפני סכסוכים בכל מקום בו הם מתעוררים.

אנו מייצגים חברות ואזרחים פרטיים בליטיגציה מורכבת וכמו כן מעניקים ייצוג וליווי בהליכים אלטרנטיביים ליישוב סכסוכים כגון גישור ובוררות במגוון רחב של תחומים מסחריים וכלכליים.

אנו פועלים למען לקוחותינו ביעילות ובאגרסיביות בהגנה על האינטרסים של הלקוח בכל הנושאים הקשורים בסכסוכים הנוגעים לחוזים מסחריים, מיזמים משותפים, שותפויות וסכסוכי בעלי מניות, אחריות מקצועית ונושאים ביטוח, בין היתר.

אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת להבטיח כי ענייני הליטיגציה מנוהלים בצורה יעילה וחסכונית. אנו מתאימים בקפידה את הניסיון שלנו לכל מקרה ומשתמשים בטכנולוגיות חדשות כדי להקל על התקשורת, המחקר וניהול המסמכים בעניינים מורכבים.

משיגים תוצאות -

אנו מחויבים לפתרון המחלוקות העסקיות של לקוחותינו בצורה היעילה ביותר והמהירה ביותר האפשרית. עם ניסיון רב וידע שנצבר במשך שנים אנו מייצרים אסטרטגיות מנצחת עבור הלקוחות שלנו - הן בתוך ומחוץ לאולם.

אנו מאמנים שתוכלו עד מהרה להעריך את יכולתנו להתמודד עם כל מחלוקת מסחרית ולספק שירות ללא תחרות מבחינת איכות ויעילות.

TOP