ייפוי כוח מתמשך

משרדי מוסמך מטעם האפוטרופוס הכללי להעניק שירותי עריכת ייפוי כוח מתמשך המותאמים לרצונות ותרכי הלקוחות בתחומים הכלכליים, רפואיים והאישיים.

מה הוא ייפוי כוח מתמשך?

ייפוי כוח מתמשך כלי משפטי יעיל ונגיש המהווה תוספת לחוק הקיים והמבטא תפיסה חברתית חדשה ביחס לאנשים עם מוגבלות, אשר שמה במרכז את זכותו של כל אדם לחיות את חייו בהתאם לבחירותיו ולרצונו.

תפיסה זו מדגישה את יכולותיו של האדם והאפשרות לקבל החלטות ולא את מוגבלותו, ומכירה בחובתה של המדינה לאפשר לכל אדם למצות את יכולותיו באמצעות קידום ופיתוח של מנגנוני תמיכה, סיוע והגנה, גם אם יכולותיו או כשרותו המשפטית הוגבלו, מסיבה כלשהי, באופן זמני או קבוע.

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי המאפשר לך לתכנן את עתידך בנקודת הזמן (עכשיו) שבה הנך בעל יכולת ומסוגלות לקבל החלטות ולבצע פעולות. בייפוי הכוח המתמשך את.ה יכול לקבוע כיצד ייראו חייך בעתיד, אם תגיע למצב שבו לא תהיה מסוגל לקבל החלטות או לנהל את ענייניך בהיבטים מסוימים.

אף חשוב מכך, ייפוי הכוח מאפשר לך לקבוע מבעוד מועד את זהות האנשים והגורמים אשר ידאגו לעניינך בשעה שאתה אינך מסוגל לכך. למנות מראש אנשים שאתה סומך עליהם כמיופי כוח אשר יפעלו בשמך ועבורך בתחומים שונים הנוגעים לחייך – בעניינים רכושיים, עניינים אישיים או עניינים רפואיים.

כיצד עורכים ייפוי כוח מתמשך?

תחילת התהליך בפגישה אישית יחד עם הממנה (האדם המבקש לערוך ייפוי כוח לעצמו). בפגישה אנו עורכים תיאום ציפיות ובוחנים את המצב המשפטי האישי והכלכלי של הממנה תוך הבנת צרכיו הפרטניים של הממנה ורצונותיו כפי שהוא רואה את עתידו ואת הטיפול בו ובנכסיו.

את הרצונות והבקשות מעלים את הכתב במסגרת ייפוי הכוח המתמשך.

לאחר שייפוי הכוח מוכן, בהתאם לרצון הממנה, נערכת פגישה בנוכחות הממנה ומיופי הכוח שאותם בחר למנות כדי לנהל את ענייניו. בפגישה עוברים על ייפוי הכוח ומפרטים את המצופה ממיופי הכוח ומדגישים בפניהם את חובותיהם לפעול כלפי הממנה לטובתו ולרווחתו וככל הניתן בהתאם לרצונותיו המפורטים בייפוי הכוח המתמשך.

ייפוי הכוח החתום מופקד אצל האפוטרופוס הכללי.

תעודת הסמכה - ייפוי כוח מתמשך - עידו גרינפלד
תעודת הסמכה – ייפוי כוח מתמשך – עידו גרינפלד